Main Solution

Het openingsscherm van Optimus geeft een totaaloverzicht van de modules.

H1
H2
Klantenbeheer_CRM
 
Sites_equipment
 
Operations
 
Aankopen_stock
 
Administration
 
HR_payroll
 
Finance
 
H12
H3
H4

De gebruiker kan zelf zijn taal, kleurenschema en dashboardtypes instellen.

 

Klantenbeheer - Offertes

Met uw Sales/CRM module heeft u volledige controle over uw commerciële processen.

 

 

Operations

Centraal in Optimus staan "operaties". Deze vormt het kern van uw organsiatie en van het systeem.

 

 

Locatie info

Alle relevante informatie per locatie, gestructureerd weergegeven en centraal benaderbaar.

 

 

Aankopen & stock

Het inkoopproces is rechtstreeks gekoppeld aan uw 'operations', zodat aankopen altijd direct herleidbaar zijn naar de vraag.

 

 

Office

Deze module is ondersteunend aan de administratieve taken van uw organisatie. Optimus omvat eveneens een geavanceerd Document Management Systeem en maakt het mogelijk nagenoeg geheel 'Paperless' te werken.

 

 

HRM

Alle relevante personeelsgegevens op een rij.

 

 

Finance

Optimus automatiseert uw facturatie en geeft realtime inzicht in de financiele status van uw bedrijf.
Optimus kan synchroniseren met bestaande boekhoudpakketten (SAP, Cubic, Venice, …)

 

 

Onderaannemersportaal

Onderaannemers krijgen via het systeem opdrachten en melden deze ook rechtstreeks in het systeem af, waardoor deze ook real-time wordt meegenomen in de managementinformatie van het bedrijf. De klant kan hierdoor direct geinformeerd en gefactureerd worden. De onderaannemer kan vervolgens factureren op basis van de afmelding-informatie.

 

 

Mobile Solutions

 

Optimus wordt ondersteund door een volwaardige mobiele offline versie. Met volwaardig bedoelen wij dat de mobiele applicatie ook offline kan worden gebruikt, en u dus niet afhankelijk bent van een kwalitatieve internetverbinding om full-speed met uw mobiele applicatie te werken.

De mobiele versie voorziet tevens in het elektronisch aftekenen van documenten op uw tablet, waardoor een paperless office wel heel dichtbij komt.

Mobile Solutions is ontwikkeld vanuit de gedachte dat monteurs volledig autonoom over alle informatie moeten kunnen beschikken om hun werk zo optimaal en effcient mogelijk te kunnen werken. Alle functies, van planner tot inkoper en facturatie, beschikken hierdoor eveneens real-time over de voor hun relavante informatie, en dienen dus niet te wachten op het binnenkomen van de papieren werkbon.

 

 

Business Analytics

 

Verzamelt en combineert de voor u relevante gegevens uit de diverse modules en presenteert de resultaten in realtime in één of meerdere dashboards. Oneindig veel nieuwe inzichten en variaties zijn mogelijk met betrekking tot het scherp krijgen van probleemgebieden, op basis waarvan u uw organsitie op een hoger niveau kan tillen.

 

TDB 1 TDB 2

 

 

Klantenportaal

 

Uw klanten kunnen online de status van uw operationele activiteiten met betrekking tot hun locaties inzien en niewe interventieaanvragen melden. Doordat het systeem voor uw klanten continue real-time rapportage genereerd, hoeft u hier geen tijd meer aan te besteden. De communicatie met uw klanten wordt hiermee toegespitst op verbetering en uitbreiding van de dienstverlening, in plaats van op lopende incidenten.

 

Webreporting NL 1


Maak kennis met onze software

Vraag uw persoonlijke demo


Interesse om onze software te verdelen?

Word partner

Joomla! Foutopsporingsconsole

Sessie

Profielinformatie

Geheugengebruik

Database queries