Back office
Het openingsscherm van Optimus geeft een totaaloverzicht van de modules.
De gebruiker kan zelf zijn taal, kleurenschema en dashboardtypes instellen.
Mobiele oplossingen
Verbind het « Terrein » en het « Kantoor » in realtime!
Onze tools transformeren uw manier van werken, zodat u uw doelen sneller en efficiënter kunt bereiken, zelfs offline.
1. Verminder drastisch de inefficiënte uren
Stel u een werkdag voor waarin elke minuut telt. Onze mobiele oplossingen helpen u om:
- Minder onnodige verplaatsingen tussen kantoor en terrein.
- Geen papieren werkbonnen meer uit te wisselen.
- De resterende (weinige) informatiesessies efficiënter te maken.
2. Verhoog de efficiëntie op locatie
Onze mobiele oplossingen bieden ALLE essentiële informatie voor elke missie:
- Gedetailleerde planning: Wie doet wat, waar en wanneer.
- Vereist materiaal: Laat niets meer aan het toeval over.
- Interventiegeschiedenis: Een volledig overzicht voor betere besluitvorming.
- Detail van de uit te voeren acties: Duidelijke instructies voor een perfecte uitvoering.
3. Vereenvoudig de operationele rapportage dankzij intuïtieve formulieren, inclusief:
- Aanpasbare checklists en interventierapporten.
- Details van gebruikt materiaal...
- Certificaten, foto's, interne notities.
- Gepresteerde uren en zelfs Checkin@work.
4. De backoffice geïnformeerd, direct en moeiteloos!
De vlotte informatiestroom stelt uw backoffice-teams in staat om perfect synchroon te werken met de interventies ter plaatse:
- Interventierapporten: onmiddellijk beschikbaar voor een betere reactiviteit.
- Informatie over uitgevoerde en resterende werken: een nauwkeurige en voortdurend geactualiseerde opvolging.
- Vereenvoudiging van administratieve en HR-taken: registratie, urenstaten, verlofaanvragen...
5. Mobiele oplossingen afgestemd op elke behoefte!
Onze oplossingen zijn configureerbaar en onmiddellijk inzetbaar, ontworpen om te voldoen aan de specifieke eisen van elk team:
- « Go Field »: de onmisbare tool voor uw mobiele ploegen op het terrein.
- « Go Time »: de oplossing speciaal voor vaste teams voor een nauwkeurige registratie van aanwezigheid en uren.
- « Go Logistiek »: voor magazijniers.
Business Analytics
Verzamelt en combineert de voor u relevante gegevens uit de diverse modules en presenteert de resultaten in realtime in één of meerdere dashboards. Oneindig veel nieuwe inzichten en variaties zijn mogelijk met betrekking tot het scherp krijgen van probleemgebieden, op basis waarvan u uw organsitie op een hoger niveau kan tillen.
Klantenportaal
Uw klanten kunnen online de status van uw operationele activiteiten met betrekking tot hun locaties inzien en niewe interventieaanvragen melden. Doordat het systeem voor uw klanten continue real-time rapportage genereerd, hoeft u hier geen tijd meer aan te besteden. De communicatie met uw klanten wordt hiermee toegespitst op verbetering en uitbreiding van de dienstverlening, in plaats van op lopende incidenten.
Maak kennis met onze software
Interesse om onze software te verdelen?