Klantenbeheer - Offertes
Met uw Sales/CRM module heeft u volledige controle over uw commerciële processen.
- Het klanten-dashboard geeft u 'actiegerichte' informatie over de actuele status van lopende projecten, gemaakte afspraken en benodigde vervolgstappen.
- In één oogopslag heeft u inzicht in relevante management informatie waaronder: de omzet per periode, de status van betalingen, het aantal uitstaande offertes en het aantal nieuwe projecten.
- Overige klantinformatie zijn via buttons eenvoudig benaderbaar, waaronder een overzicht van de gepubliceerde balansen bij de NBB.
- Geografisch overzicht (Google maps) van alle klantlocaties, waarbinnen verbanden kunnen worden gelegd op basis van de data, inzicht in omzet per regio, aanwezigheid in regio, type klanten per regio.
- Het systeem geeft de relatie tussen klanten en bedrijven automatisch weer. Leads kunnen hierdoor gericht worden benaderd. Uitbreiding van uw dienstverlening richting aanverwante bedrijven wordt vereenvoudigd.
|
|
|
Verkoopsgroei | Kwaliteitsgarantie | Kostenbesparend |
![]() |
![]() |
|
Transparant | Tijdbesparing |
Operaties
Centraal in Optimus staan "operaties". Deze vormt het kern van uw organsiatie en van het systeem.
|
|
|
|
Verkoopsgroei | Kwaliteitsgarantie | Kostenbesparend |
![]() |
![]() |
|
Transparant | Tijdbesparing |
Finance
- De volledig geautomatiseerde koppeling van operations met facturatie, geeft exact inzicht in de voor- en nacalculatie van alle activiteiten.
- Volledige geautomatiseerde verwerking van periodieke contractfacturatie, inclusief indexatie.
|
|
|
|
|
|
Papierloos kantoor | Verkoopsgroei | Kwaliteitsgarantie | Transparant | Tijdbesparing |
Locatie info
Alle relevante informatie per locatie, gestructureerd weergegeven en centraal benaderbaar.
- Alle specifieke locatie informatie omtrend de indeling van een gebouw (verdiepingen, ruimtes…) en de aanwezige installaties in een overzichtelijke boomstructuur.
- De link met de overige modules geeft overzichtlijke stuurinformatie per gebouw, waaronder de onderhoudsplanning en -historie, het energieverbruik en de kosten.
- De ingebouwde GIS/GPS module geeft geografisch inzicht in het aantal klantlocaties per regio en biedt de mogelijkheid om de routing van techniekers te optimaliseren.
|
|
Transparant | Tijdbesparing |
Aankopen & stock
Het inkoopproces is rechtstreeks gekoppeld aan uw 'operations', zodat aankopen altijd direct herleidbaar zijn naar de vraag.
- Classificatie van uw leveranciers volgens afgenomen goederen en diensten.
- De link met de overige modules geeft overzichtlijke stuurinformatie per leverancier met betrekking tot omzet, leveringscondities, kortingen en staffels….
|
|
Transparant | Tijdbesparing |
- De adresggegevens, verloning, contractdata, contactgegevens en gevoelige persoonlijke gegevens op één centrale plaats en alleen voor geautoriseerde gebruikers zichtbaar.
- Centrale registratie van diploma's en kwalificaties.
- Ook voor het registeren van kandidaten en sollicitanten.
|
|
Papierloos kantoor | Kwaliteitsgarantie |
|
|
Transparant | Tijdbesparing |
Office - Documentbeheer
Deze module is ondersteunend aan de administratieve taken van uw organisatie. Optimus omvat eveneens een geavanceerd Document Management Systeem en maakt het mogelijk nagenoeg geheel 'Paperless' te werken.
- Alle relevante documentatie direct beschikbaar en gekoppeld aan het juiste dossier/item.
- Zoekopdrachten ook mogelijk binnen de content van digitale documenten.
|
|
Papierloos kantoor | Kwaliteitsgarantie |
|
|
Transparant | Tijdbesparing |
Onderaannemersportaal
Onderaannemers krijgen via het systeem opdrachten en melden deze ook rechtstreeks in het systeem af, waardoor deze ook real-time wordt meegenomen in de managementinformatie van het bedrijf. De klant kan hierdoor direct geinformeerd en gefactureerd worden. De onderaannemer kan vervolgens factureren op basis van de afmelding-informatie.
Maak kennis met onze software
Interesse om onze software te verdelen?